΄Ηρθε η Πασχαλιά!

Φέτος αρχίσαμε λίγο νωρίς με τις πασχαλινές μας δραστηριότητες, αφού είναι τόσο νωρίς το Πάσχα αλλά και λόγω της 25ης Μαρτίου.
Ξεκινήσαμε αρχικά να με το τι θυμούνται τα παιδιά για το Πάσχα, ποιες είναι οι εμπειρίες που έχουν, τι συνήθως τρώμε αυτές τις μέρες και γενικά τι γιορτάζουμε. Όλες τις απαντήσεις τις καταγράψαμε σε χαρτί μέτρου και τις ζωγραφίσαμε.

Περάσαμε στη σημασιολογία της λέξης Πάσχα, ήταν λίγο βέβαια δύσκολο να κατανοήσουν τα παιδιά βέβαια.
Μιλήσαμε για τα λουλούδια του Πάσχα, ποια είναι και τι συμβολίζουν. Έπειτα τα παιδιά ζωγράφισαν την πασχαλιά. Βρήκαμε και λέξεις που αρχίζουν από τη συλλαβή πα-.






 
 
 
Στη συνέχεια περάσαμε στα ζωάκια του Πάσχα, αρχίζοντας με την κότα. Τα παιδιά έβαλαν στη σωστή χρονική ακολουθία από το αυγό στην κότα. Μιλήσαμε για τον κύκλο ζωή της κότας, δίνοντας στα παιδιά αρκετές πληροφορίες.





Στη συνέχεια βρήκαμε τις διαφορές ανάμεσα στις κότες (όλο και κάτι τους έλειπε).




 Μετά περάσαμε στις λέξεις κότα και αυγό. Μετρήσαμε τις συλλαβές, τα γράμματα, βρήκαμε το αρχικό φώνημα κάθε λέξης και τις συνθέσαμε σε σωστή σειρά.









 
 ΄Επειτα κυκλώσαμε στο ποιηματάκι τη λέξη αυγό και κάναμε το σχετικό φύλλο εργασίας.



 
Στη συνέχεια τοποθετήσαμε στο πάτωμα κόλλες Α4, πάνω στις οποίες είχαμε κολλήσει εικόνες με αυγά, κότες και κοτοπουλάκια. Ζητήσαμε από τα παιδιά να βάλλουν τις εικόνες με όποια σειρά θέλουν και να φτιάξουν μια δικιά τους ιστορία που στο τέλος την εικονογράφησαν.

 
 

 Έτοιμο και το παραμύθι μας!

Διαβάσαμε την Πουπού και την Καρλότα του Ευγένιου Τριβιζά και κάναμε ταξινομήσεις αυγών ως προς το μέγεθος και το χρώμα.


 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαθαίνουμε τους κανόνες της τάξης με τη βοήθεια της Μόνα

ΚΑΝΟΝΕΣ Νο2