Σήμερα Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015 το νηπιαγωγείο μας παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση "Ο μικρός πρίγκιπας" στο θέατρο Μορφές.
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Σχόλια
Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο
-
Α Π Ο Κ Ρ Ι Ε Σ Ξεκινήσαμε κι εμείς σιγά- σιγά τα αποκριάτικά μας. Ξεκινήσαμε με το τι γνωρίζουν τα παιδιά για τις απόκριες. Έπειτα δείξαμε τον παρακάτω πίνακα αναφοράς για τις απόκριες και συζητήσαμε τις εμπειρίες των παιδιών πάνω στο θέμα. Αναρωτηθήκαμε ποιες λέξεις μας θυμίζουν τις απόκριες. Τα παιδιά έδωσαν πολλές απαντήσεις όπως, μάσκα, καπέλο, στολή, σερπαντίνες, χορός, παρέλαση καρναβαλιστών κ.α. και αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα μεγάλο κλόουν που το σώμα του θα περιέχει πέντε από αυτές τις λέξεις. Την Τσικνοπέμπτη αφού μάθαμε τι σημαίνει τι όνομά της, φτιάξαμε τη στολή μας. Την τιμητική του είχε φέτος ο κλόουν, αφού φτιάξαμε τα καπέλα μας, βάλαμε τους φιόγκους και τις γραβάτες μας και χορέψαμε.... παίξαμε.... και πολλά άλλα. Χορέψαμε και το τραγούδι πως το τρίβουν το πιπέρι Στολίσαμε την τάξη μας και με ένα μεγάλο κλόουν και ασχοληθήκαμε λί...
Αυτή τη βδομάδα ασχοληθήκαμε με τον μικρό πρίγκιπα, καθώς την ερχόμενη βδομάδα θα παρακολουθήσουμε τη θεατρική παράσταση "Ο μικρός πρίγκιπας" στο θέατρο Μορφές. Ξεκινήσαμε με μια γνωριμία με τον συγγραφέα. Αναρωτηθήκαμε πως να είναι άραγε. Τα παιδικά του χρόνια. Η ζωγραφική του. Ποιο ήταν το πρώτο του σχέδιο και πως ένιωσε όταν οι μεγάλοι δεν αναγνώρισαν το σχέδιο του. Το επάγγελμα του ως πιλότος. Συνεχίσαμε με τη γνωριμία του Μικρού Πρίγκιπα με τον πιλότο Αντουάν. Μας προβλημάτισε φυσικά πως έφτασε στη γη. Γιατί έφυγε από τον πλανήτη του; Πως έφτασε στη γη; Δε θελήσαμε να αποκαλύψουμε τη συνέχεια του έργου, προτού τα παιδιά επιστρατεύσουν τη κυρία Φαντασία, που μας βοηθάει κάθε φορά. Τα παιδιά προβληματίστηκαν και στο τέλος ζωγράφισαν το ταξίδι του. Από το Β612 υπέθεσαν ότι ο μικρός πρίγκιπας πήγε στον Άρη και συνάντησε Αρειανούς, μετά πήγε στην πολύχρωμη Αφροδίτη, όπου συνάντησαν πριγκίπισσες. Επόμενος πλανήτης τα παιδιά εί...
Αφού παρουσιάσαμε τη Μόνα και διηγηθήκαμε την ιστορία με τους κανόνες, ήρθε η ώρα να δούμε ποιους κανόνες πρέπει να προτείνουμε κι εμείς στη Μόνα για να είναι μία καλή μαθήτρια. Φτιάξαμε μία γάτα και ζητήσαμε να ζωγραφίσουν τα παιδιά σε μικρά χαρτιά, από έναν κανόνα. Έτσι η Μόνα θα θυμάται συνέχεια τους κανόνες του σχολείου. Μιλήσαμε και για τους κανόνες της παρεούλας. Εκεί φτιάξαμε ένα παιδί (σε μεγάλες διαστάσεις) που μαθαίνει να ακούει το σώμα του. Είναι γνωστοί αυτοί οι κανόνες και κυκλοφορούν σε πολλά site. Φτιάξαμε και τον Κύριο τουαλέτα για τους κανόνες υγιεινής στο μπάνιο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου