Α Π Ο Κ Ρ Ι Ε Σ Ξεκινήσαμε κι εμείς σιγά- σιγά τα αποκριάτικά μας. Ξεκινήσαμε με το τι γνωρίζουν τα παιδιά για τις απόκριες. Έπειτα δείξαμε τον παρακάτω πίνακα αναφοράς για τις απόκριες και συζητήσαμε τις εμπειρίες των παιδιών πάνω στο θέμα. Αναρωτηθήκαμε ποιες λέξεις μας θυμίζουν τις απόκριες. Τα παιδιά έδωσαν πολλές απαντήσεις όπως, μάσκα, καπέλο, στολή, σερπαντίνες, χορός, παρέλαση καρναβαλιστών κ.α. και αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα μεγάλο κλόουν που το σώμα του θα περιέχει πέντε από αυτές τις λέξεις. Την Τσικνοπέμπτη αφού μάθαμε τι σημαίνει τι όνομά της, φτιάξαμε τη στολή μας. Την τιμητική του είχε φέτος ο κλόουν, αφού φτιάξαμε τα καπέλα μας, βάλαμε τους φιόγκους και τις γραβάτες μας και χορέψαμε.... παίξαμε.... και πολλά άλλα. Χορέψαμε και το τραγούδι πως το τρίβουν το πιπέρι Στολίσαμε την τάξη μας και με ένα μεγάλο κλόουν και ασχοληθήκαμε λί...
Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο
Μαθαίνουμε τους κανόνες της τάξης με τη βοήθεια της Μόνα
Αυτή είναι η Μόνα, θα μας κάνει συντροφιά σε όλη τη σχολική χρονιά! Επηρεασμένη από ένα βίντεο που είδα στο ίντερνετ, αποφάσισα να φτιάξω την ίδια ιστορία προσαρμοσμένη στα ελληνικά και με τη βοήθεια της γάτας μου. Το βίντεο είναι το εξής και μιλάει για ένα σκυλάκι που πηγαίνει και στο σχολείο και μαθαίνει τους κανόνες. Αύριο λοιπόν θα παίξω κι εγώ το ανάλογο κουκλοθέατρο με τη Μόνα και αυτή θα είναι η ιστορία: Μία μέρα η Μόνα πήγε στο σχολείο, αλλά δεν ήξερε τους κανόνες. Κάθε φορά που η δασκάλα μιλούσε, η Μόνα νιαούριζε και νιαούριζε. Και τα παιδιά της έλεγαν : «Όχι, όχι Μόνα άκου την κυρία όταν μιλάει!» (τα παιδιά επαναλαμβάνουν τα λόγια). Η Μόνα τριγυρνούσε μέσα στην τάξη και έτρεχε. Τα παιδιά της λένε: «Όχι όχι Μόνα περπάτα προσεχτικά και αργά μέσα στην τάξη!» (τα παιδιά επαναλαμβάνουν τα λόγια) Όταν ήρθε η ώρα του παιχνιδιού η Μόνα ήθελε να κρατήσει όλα τα παιχνίδια δικά της! Και τα παιδιά απάντησαν: «Όχι, όχι Μόνα μοιράσου τα π...
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
Αυτή τη βδομάδα ασχοληθήκαμε με τον μικρό πρίγκιπα, καθώς την ερχόμενη βδομάδα θα παρακολουθήσουμε τη θεατρική παράσταση "Ο μικρός πρίγκιπας" στο θέατρο Μορφές. Ξεκινήσαμε με μια γνωριμία με τον συγγραφέα. Αναρωτηθήκαμε πως να είναι άραγε. Τα παιδικά του χρόνια. Η ζωγραφική του. Ποιο ήταν το πρώτο του σχέδιο και πως ένιωσε όταν οι μεγάλοι δεν αναγνώρισαν το σχέδιο του. Το επάγγελμα του ως πιλότος. Συνεχίσαμε με τη γνωριμία του Μικρού Πρίγκιπα με τον πιλότο Αντουάν. Μας προβλημάτισε φυσικά πως έφτασε στη γη. Γιατί έφυγε από τον πλανήτη του; Πως έφτασε στη γη; Δε θελήσαμε να αποκαλύψουμε τη συνέχεια του έργου, προτού τα παιδιά επιστρατεύσουν τη κυρία Φαντασία, που μας βοηθάει κάθε φορά. Τα παιδιά προβληματίστηκαν και στο τέλος ζωγράφισαν το ταξίδι του. Από το Β612 υπέθεσαν ότι ο μικρός πρίγκιπας πήγε στον Άρη και συνάντησε Αρειανούς, μετά πήγε στην πολύχρωμη Αφροδίτη, όπου συνάντησαν πριγκίπισσες. Επόμενος πλανήτης τα παιδιά εί...
μπράβο σας!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ όμορφες ιδέες και κυρίως κατανοητές από τα παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΕΤΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή